حالات حاضرہ،تجزیے، تبصرے اور انٹر ویوز پر مبنی تحاریر

بدھ, فروری 27, 2013

بھارت کی پہلی میڈیا ڈاءریکٹری کا نام لمکا رکارڈ بک میں درج


بھارت کی پہلی میڈیا ڈاءریکٹری کا نام لمکا رکارڈ بک میں درج
﴾     پترکاریتا کوش     ﴿
 ممبئی سے شائع ہونے والی بھارت کی پہلی میڈیا ڈائریکٹری "پترکاریتا کوش " کا نام لمكا بک آف ریکارڈ میں درج ہو گیا ہے. حال ہی میں لمكا بک کی طرف سے ڈائریکٹری کے ناشر بھارت پبلیکیشن کو اس کا ایک سرٹیفکیٹ ڈائریکٹری کے اڈیترآفتاب عالم کو لمکا کے ذمہ دارن نے سونپا ہر برس ترمیم شدہ اس ڈکشنری کی اشاعت گزشتہ 13 سال سے باقاعدگی سے ہو رہی ہے. 

سال 2001 میں سابق مرکزی وزیر براءے اطلاعات و نشریات محترمہ سشما سوراج کے ہاتھوں انسار نیوز میڈیا کے قومی کانفرنس میں اس کے پہلے شمارے کا رسم اجرا عمل میں آیا تھا تب سے یہ ہر سال تازہ معلومات اور اطلاعات کے ساتھ شائع ہو رہی ہے. تقریبا 900 صفحات پر مشتمل اس ڈکشنری کے اب تک 12 شمارے شائع ہو چکے ہیں اور 13 ویں نمبر کی اشاعت جلد ہی ہونے والی ہے.
اس کل ہند ڈائریکٹری میں ملک بھر کے مختلف زبانوں کے اخبارات، میگزین، نیوز چینلوں، ویب خبروں، ای - میگزین، سمیت ان میں کام کرنے والے میڈیا سے وابستہ افرادا ور ادیبوں کی معلومات شامل ہیں. یہ ڈکشنری میڈیا اور ادب کی دنیا کے ساتھ - ساتھ سرکاری دفاتر، اداروں اور معاشرے کے سنجیدہ طبقے کے لوگوں میں بھی مقبول ہے. ڈکشنری کا نام لمكا بک میں درج ہونے کی درخواست میں مہاراشٹر کے وزیر اعلی و مہاراشٹر کابینہ کے دیگر وزاء ممبئی مهانگرپالكا کے کمشنرسمیت تمام سماجی و سیاسی حلقوں نے مبارک باد دی ہے ۔ 



 میرے لیے  خوشی کی بات یہ ہے کہ سال ۲۰۰۵ سے اس  کی ٹیم کا حصہ ہوں پہلے اتر پردیش میں ریاستی انفارمیشن انچارج تھا بعد میں دہلی آنے کے بعد دہلی سے بطور انفارمیشن انچارج وابستہ ہوں ۔

0 تبصرہ کریں:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔