حالات حاضرہ،تجزیے، تبصرے اور انٹر ویوز پر مبنی تحاریر

اتوار, جون 28, 2015

سارا ملک حیرت زدہ ہے کہ نریندر مودی جیسے منه پھٹ آدمی کی بولتی بند کیسے ہو گئی؟


سارا ملک حیرت زدہ ہے کہ نریندر مودی جیسے منه پھٹ آدمی کی بولتی بند کیسے ہو گئی؟
وقت اشاعت: Sunday 28 June 2015 11:27 am IST

تحریر وید پرتاپ ویدک کی ہے
نریندر مودی کے خاموشی کی دہاڑ پورا ملک سن رہا ہے۔ آج پورا ملک حیرت زدہ ہے اور بس سن رہا ہے، لیکن وہ اپنا منہ کب تک بند رکھے گا؟ جب ملک بولنے لگے گا تو حکومت اور لیڈروں کی آواز کہاں ڈوب جائے گی، پتہ بھی نہیں چلے گا۔ پہلا معاملہ سشما سوراج کا ہی تھا۔ پھر آیا، وسندھرا راجے کا اور اب آ گئے ہیں، اسمرتی ایرانی  اور پنكجا منڈے  کے معاملے بھی! کچھ اور معاملے بھی ہیں، لیکن اب وہ سامنے نہیں آئے ہیں۔ بس، جھروكھو سے جھانک رہے ہیں۔۔

وزیر اعظم نریندرمودی نے ہم وطنوں سے کی 'من کی بات'، کہا ، ہلکی پھلکی باتیں کرنے میں مزہ آتا ہے
وقت اشاعت: Sunday 28 June 2015 08:10 pm IST

نئی دہلی :  (ایشیا ٹائمز) وزیر اعظم نریندر مودی نے آج 'من کی بات' پروگرام کے تحت ہم وطنوں سے خطاب کیا. انہوں نے کہا کہ، 'کیوں نہ اس بار ركشابندھن کے مقدس تہوار کو ہم جن آندولن میں تبدیل کریں. ہم بہنوں کو 12 روپے والی یا 330 روپے والی جن سركشا انشورنس کی منصوبہ بندی کا تحفہ دیں. بھلے ہی یہ بہنیں گھروں میں کھانا پکانے والی ہوں، اجرت کرنے والی یا ہمارے خاندان کی. '

بہار: اسکول کے دوا سٹوڈنٹ کی لاش ملی، ناراض لوگوں نے ڈائریکٹر کی آنکھ نکالی
وقت اشاعت: Sunday 28 June 2015 08:26 pm IST

Minorities can self-attest community certificates to get benefits of govt schemes
وقت اشاعت: Monday 29 June 2015 01:59 am IST

Minorities can self-attest community certificates to get benefits of govt schemes
New Delhi: People belonging to minority communities will no longer have to secure certificates from officials to avail of benefits of welfare schemes, with the government making it clear that self-attestation was enough. “In this context, it is informed that minority certificate is not mandatory for getting the benefits of welfare schemes being implemented by the ministry,” the Ministry of Minority Affairs has said in a recent communication to the states. The govt has notified 6 communities as minorities — Muslims, Christians, S

کیرل کے ایک مسلم گرل کالج نے چست جینز، چھوٹے ٹاپ اور لیگی پہننے پر پابندی لگانے کی پہل کی
وقت اشاعت: Monday 29 June 2015 01:42 am IST

کیرل : کیرل کے ایک مسلم گرل کالج نے چست جینز، چھوٹے ٹاپ اور لیگی پہننے پر پابندی لگاتے ہوئے طالبات کے لئے اس تعلیمی سیشن سے يوني فارم طے کرنے کا فیصلہ کیا ہے جس کے تحت مسلم طالبات 'نقاب' پہن سکتی ہیں۔
میڈیا کے مطابق کوزی كوڈ کے ناڈاكوو واقع کالج میں ڈریس کوڈ کا آغاز آٹھ جولائی کو ہوگا جب تعلیمی سیشن شروع ہو جائے گا اور پہلے سال کی طالبات کی كل لج میں آمد ہوگی۔ اس کالج کا آپریشنل مسلم ایجوکیشن

و سیانا کے گورنر بابی جندل ہم جنس پرستوں کے شادی پر سپریم کورٹ کے فیصلے کے خلاف ؛ کہا '' ایک مرد اور عورت کے درمیان شادی خدا نے قائم کیا ہے اور دنیا کی کوئی بھی عدالت اسے تبدیل نہیں سکتی. ''
وقت اشاعت: Monday 29 June 2015 01:26 am IST

واشنگٹن :  نیوز ویب سائٹ دی ایڈوکیٹ ڈاٹ کام  کے مطابق لوسيانا کے ہند نزاد امریکی گورنر بابی جندل نے ہم جنس پرستوں کے شادی کو قانونا تسلیم کرنے اور صحت کی خدمت قانون برقرار رکھنے سے متعلق دو تاریخی فیصلوں کے لئے امریکی سپریم کورٹ کی تنقید کرتے ہوئے سپریم جوڈیشل ادارے سے 'نجات' حاصل کرنے کا اعلان کیا ہے ۔

اڈوانی کا مودی حکومت پر بالواسطہ حملہ، کہا میں نے حوالہ گھپلہ کے بعد استعفی دے دیا تھا
وقت اشاعت: Monday 29 June 2015 01:11 am IST

نئی دہلی : (ایشیا ٹائمز) سشما سوراج اور وسندھرا راجے کو لے کر تنازعہ کے پیش نظر مودی حکومت پر بی جے پی کے سینئر لیڈر لال کرشن اڈوانی نے  بالواسطہ طورپر تنقید کی ہے ۔  انہوں نے کہا ہے کہ عوامی زندگی میں سنجیدگی کو قائم رکھنے کی ضرورت ہے اور انہوں نے یاد کیا کہ کس طرح حوالہ گھپلہ میں اپنا نام آنے کے فورا بعد انہوں نے استعفی دے دیا تھا۔

0 تبصرہ کریں:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔