حالات حاضرہ،تجزیے، تبصرے اور انٹر ویوز پر مبنی تحاریر

بدھ, نومبر 6, 2013

وزارت داخلہ کی جانب سے جاری بھگوا دہشت گردوں کی فہرست کا کیا ہوا

 بہار پولیس نے دعوی کیا ہے کہ پٹنہ اور بودھ گيا کے سلسلہ وار بم حملوں میں انڈین مجاہدین کا ہاتھ تھا. کل شام پٹنہ میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے بہار کے پولیس ڈائریکٹر جنرل ابھيانند نے کہا کہ دونوں دھماکوں کا طریقہ ایک ہی تھا.
27 اکتوبر کو بی جے پی کی ریلی کے دوران پٹنہ میں اور 7 جولائی کو بودھ گيا میں ہوئے سیریل بم دھماکوں کی گتھی کو بہار پولیس نے حل کرنے کا دعوی کیا ہے. بہار کے ڈی جی پی ابھیا نند نے کہا ہے کہ ان دونوں دھماکوں میں دہشت گرد تنظیم انڈین مجاہدین کے ملوث ہونے کا ثبوت ملا ہے اور اب آگے کی جانچ کا ذمہ قومی جانچ ایجنسی این آئی اے کو سونپ دیا گیا ہے. انہوں نے کہا ہے کہ تفتیش کے دوران یہ پایا گیا ہے کہ دونوں دھماکوں میں ایک ہی طرح کی گھڑی کا استعمال کیا
پٹنہ اور  بودھ گیا میں ہوئے  بم دھماکوں کی یک رخی جانچ نے ایک بار پھر یہ سوال کھڑے کردیے ہیں کہ آخر ملک میں طویل عرصے سے سرگرم بھگوا دہشت گردوں کے تعلق اور ان کی تازہ سرگرمیوں کے پیش نظر جانچ کے دائرے کو وسعت کیوں نہیں دی جارہی ہے  صرف ایک خاص طبقے سے فوری تعلق بتاکر جانچ کو محدود کیوں کردیا گیا جبکہ ملک میں سرگرم  ' بھگوا دہشت گردی ' کے مسئلے پر مضبوط ثبوت  پیش کرتے ہوئے اس سال کے اوائل میں بھارتی  وزارت داخلہ نے  سخت رخ اپنا تے ہوئے بھگوا دہشت گردوں کی ایک فہرست 23 جنوری کو2013جاری کی تھی.
دہشت گردی کے معاملات کی چھان بین کرنے والی  قومی جانچ ایجینسی این آئی اے  کی طرف سے جاری کی گئی ایک فہرست میں ایسے 10 لوگوں کے نام شامل ہیں جو ہندو نظریاتی تنظیموں سے منسلک  بتائے گئے ہیں. یہ تمام لوگ  ملک کے کئی حصوں میں دہشت گردانہ کار روائی انجام دینےکے الزام میں گرفتار کیے گئے  ہیں یا  اب تک مفرور ہیں . مرکزی  داخلہ سیکریٹری آر. کے. سنگھ نے  23 جنوری  کو2013کہا تھا کہ یہ فہرست پختہ ثبوتوں کی بنیاد پر تیار کی گئی ہے. 
1 - سنیل جوشی ۔

آر ایس ایس کا سرگرم کارکن . 90 کی دہائی سے لے کر 2003 تک مدھیہ پردیش کے مهو اور دیواس میں سرگرم تھا . سمجھوتہ ایکسپریس سانحہ اور اجمیر شریف کی درگاہ پر ہوئے دھماکوں کے ملزمان کی فہرست میں شامل  ہے.
2 - سندیپ ڈانگے
یہ شخص ہندو نظریاتی تنظم آر ایس ایس کا پرچارک ہے  اور 90 کی دہائی سے 2006 تک مہو ، اندور، اترکاشی اور ساجھاپر میں سرگرم تھا. اس پر  سمجھوتہ ایکسپریس ، مکہ مسجد اور اجمیر بم دھماکوں کی سازش میں ملوث ہونے کا الزام ہے. فی الحال فرار .

3 - لوکیش شرما

آر ایس ایس کی سٹی یونٹ کا قائم مقام پرچارک قائم ہے . دیوگڑھ کا رہنے والا ہے  سمجھوتہ ایکسپریس سا نحہ اور مکہ مسجد بلاسٹ معاملے میں گرفتار کیا گیا تھا.
4 - سوامی اسیمانند

90 کی دہائی سے 2007 تک گجرات کے ڈانگ واقع آر ایس ایس کی برانچ ونواسي بہبود کونسل سے وابستہ ہے  . سمجھوتہ ایكسپریس ، مکہ مسجد اور اجمیر بم دھماکوں کے کیس میں گرفتار کیا جا چکا ہے.

5 - راجندر ( عرف سمندر )
آر ایس ایس کا پرچارک. سمجھوتہ ایکسپریس اور مکہ مسجد دھماکے کے سلسلے میں گرفتار ہے.


6 - مکیش واساني
گجرات ریاست کے گودھرا میں آر ایس ایس کا کارکن رہا. اجمیر دھماکے میں شامل ہونے کے لئے گرفتار کیا گیا ہے.


7 - دیوندر گپتا
مهو اور اندور میں آر ایس ایس کا پرچارک ر ہا اجمیر دھماکے کے سلسلے میں گرفتار کیا گیا ہے.


8 - چندرشیکھر لیوے
2007 میں شاہ جہاں پور میں آر ایس ایس کے پرچارک رہا. مکہ مسجد بلاسٹ میں شامل ہونے کے لئے گرفتار کیا جا چکا ہے.


9 - کمل چوہان
آر ایس ایس کا پرچارک . سمجھوتہ ایکسپریس ، مکہ مسجد اور اجمیر بم دھماکوں کی سازش میں شامل ہونے کے الزام میں گرفتار کیا جا چکا ہے.


10 - رام جی كالسگرا
آر ایس ایس کا رکن . سمجھوتہ ایکسپریس سانحہ اور مکہ مسجد بلاسٹ میں ملوث ہونے کا الزام ہے. فی الحال فرار .


0 تبصرہ کریں:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔