حالات حاضرہ،تجزیے، تبصرے اور انٹر ویوز پر مبنی تحاریر

ہفتہ, فروری 7, 2015

اہم ایگزٹ پولز میں عام آدمی پار ٹی کو 43 سے 48 سیٹیں ملنے کا امکان ؛ اس بار 67 فیصد پولنگ ریکارڈ کی گئی


نئی  دہلی: (ایشیا ٹائمز) دہلی اسمبلی کی 70 نشستوں کے لئے اس بار 67 فیصد ووٹنگ ہوئی.  ووٹنگ شام چھ بجے تک جاری رہی ووٹنگ کے بعد ٹی وی چینلز پر دکھائے گئے  ایگزٹ پولز بتاتے ہیں کہ عام آدمی پارٹی کی حکومت بننا لگ بھگ  طے ہے.
http://asiatimes.co.in/urdu/%D8%A7%DB%81%D9%85_%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86/2015/02/4794_
 پچھلے کچھ انتخابات میں مسلسل صحیح اندازوں کرنے والی ایجنسی چانکیہ نے تو آپ کو 48 اور بی جے پی کو 22 سیٹیں دی ہیں. بی جے پی کی سی ایم کے عہدے کی امیدوار کرن بیدی نے امید ظاہر کی ہے کہ یہ اعداد و شمار بدلیں گے.  اگر اعداد و شمار نہیں بدلے تو کیا یہ مودی کی ہاری مانی جائے گی؟

 اس سوال کے جواب میں بی جے پی کے ترجمان نے کہا کہ ریاستوں کے انتخابی نتائج کو مرکز سے جوڑ کر نہیں دیکھا جا سکتا اور اگر پارٹی کی کارکردگی بہتر نہیں رہی تو اس کی ذمہ داری سب کی ہوگی، کسی ایک لیڈر کی نہیں.

0 تبصرہ کریں:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔