حالات حاضرہ،تجزیے، تبصرے اور انٹر ویوز پر مبنی تحاریر

بدھ, جولائی 29, 2015

'کلام کی خراج تحسین ہو گی کہ یعقوب میمن کی رحم کی درخواست قبول کر لی جائے '

'کلام کی خراج تحسین ہو گی کہ یعقوب میمن کی رحم کی درخواست قبول کر لی جائے '
وقت اشاعت: Wednesday 29 July 2015 08:36 pm IST

نئی دہلی : سپریم کورٹ کے ججوں کی رائے کی طرز پر  یعقوب میمن کی پھانسی پر سیاسی جماعتوں کا ردعمل بھی  تقسیم ہے ۔ بی جے پی اور شیو سینا جیسے اس کے اتحادی جماعتیں سپریم کورٹ کے فیصلے کا خیر مقدم کرتے ہوئے میمن کو جلد سے جلد پھانسی دئے جانے کی وکالت کر رہی ہیں لیکن کانگریسی رہنماؤں کا رد عمل بہت سنبھل کر آ رہا ہے۔
سال 2004 سے 2013 کے درمیان 1303 لوگوں کو پھانسی کی سزا سنائی گئی؛ صرف تین لوگوں کو پھانسی دی گئی
وقت اشاعت: Wednesday 29 July 2015 03:13 pm IST

نئی دہلی : 1993 کے ممبئی سیریل دھماکوں میں یعقوب میمن کو پھانسی کی سزا سنائی گئی ہے۔ مہاراشٹر حکومت نے 30 جولائی کو پھانسی دینے کی تاریخ مقرر کر رکھی ہے۔سپریم کورٹ میں اس معاملے پر حتمی سماعت پھانسی کے ٹھیک ایک دن پہلے ہو رہی ہے۔ لیکن پھانسی کی سزا کا یہ کوئی واحد معاملہ نہیں ہے۔
پریم کورٹ نے ہر طرح کی رحم کی درخواست مسترد کردی یعقوب میمن کی پھانسی کی سزابرقرار
وقت اشاعت: Wednesday 29 July 2015 08:01 pm IST

نئی دہلی :  (پی ٹی آئی ) سپریم کورٹ نے ہر طرح کی رحم کی درخواست مسترد کر  تے ہوئے یعقوب میمن کی پھانسی کی سزابرقرار رکھا ہے۔  یعقوب میمن کو اب اس کی سالگرہ پر یعنی 30 جولائی کو ہی پھانسی ہوگی۔
ناگپور سینٹرل جیل ذرائع سے ملی معلومات کے مطابق یعقوب میمن کو صبح 5 سے 5:30 بجے پھانسی کے فریم پر لٹاكايا جائے گا۔ سننے میں یہ بھی آیا ہے کہ پھانسی کے بعد یعقوب کے جسم کو اس کے خاندان کو سونپنے کی بجائے جیل میں کہیں دفن جائے گا۔
بدھ کو چلی سماعت کے دوران سپریم کورٹ نے یعقوب کا ڈیتھ وارنٹ جاری کر دیا۔ جیسے ہی سپریم کورٹ نے اپنا فیصلہ سنایا یعقوب کے بڑے بھائی سلیمان اور چچا زاد بھائی المان جیل میں اس سے ملنے گئے۔
کلام صاحب کے دس زریں اقوال
وقت اشاعت: Wednesday 29 July 2015 10:31 am IST

• اپنی پہلی جیت کے بعد آرام نہ کریں ۔ اس لیے کہ اکر آپ دوسری مرتبہ ناکام ہوگئے تو زیادہ تر لوگ یہ کہیں گے کہ آپ کی پہلی کامیابی محض ایک اتفاق ( نصیب ) تھا ۔ 
• سارے پرندے بارش کے دوران پناہ تلاش کرلیتے ہیں لیکن شاہین بادلوں سے اوپر اٹھ کر خود کو بارش سے بچاتا ہے ۔ مسائل تو یکساں ہیں لیکن ذہنیت اصل فرق پیدا کرتی ہے ۔ 
اے پی جے عبدالکلام : 'میزائل مین' بننے کی کہانی خود ان کی زبانی
وقت اشاعت: Wednesday 29 July 2015 10:25 am IST

لکھنئو۔ میری کہانی میرے ساتھ ختم ہو جائے گی کیونکہ تمہیں بھی معلوم ہے کہ میرے پاس کچھ بھی نہیں، نہ بیوی ہے، نہ بچے، نہ کوئی جائیداد کہ جس کے تئیں میرا لگاؤ ​​ہو، کچھ بھی میرا نہیں، میری زندگی کا فلسفہ ایک ہی ہے۔ یہ پورا ملک میرا ہے۔ بس کوشش کرتے رہو۔ جہاں تک میرے علم کی بات ہے،سب ایک ہیں۔ بس نام الگ ہے۔

ورلڈ ہیپا ٹائٹیس بی پر سمپوزیم کا انعقاد
وقت اشاعت: Wednesday 29 July 2015 09:52 am IST


نئی دہلی :  مہلک مرض   ہیپا ٹائٹیس بی  کے   عالمی دن کے موقع  آل انڈیا یونانی طبّی کانگریس کے زیراہتمام دریاگنج میں ایک سمپوزیم بعنوان ’’تحفظ جگر اور التہاب کبد سے بچاؤ کی تدابیریں‘‘ منعقد ہوا۔ مذکورہ عنوان پر روشنی ڈالتے ہوئے ڈاکٹر سیّد احمد خاں نے بتایا کہ حفظ ماتقدم پر عمل کرنے سے ہی التہاب کبد (Hepatitis) سے بچا جاسکتا ہے کیونکہ التہاب کبد ایک خطرناک بیماری ہے، اس کے کئی اقسام ہیں۔ عام طور پر
ایمس کے سابق چیف ویجلینس افسر سنجیو چترویدی اور سماجی کارکن انشو گپتا ریمن میگ سیسے ایوارڈ سے سرفراز
وقت اشاعت: Wednesday 29 July 2015 02:55 pm IST

نئی دہلی : (ایجینسی ) ریمن میگسیسے ایوارڈ فاؤنڈیشن نے آج پچھلے سال کے پانچ فاتحین کے ناموں کا اعلان کر دیا ہے، جس میں ہندوستان کے سنجیو چترویدی اور انشو گپتا شامل ہیں۔ سنجیو چترویدی ایمس کے چیف ویجلینس افسر رہ چکے ہیں۔ جبکہ انشو گپتا دہلی میں واقع این جی او گونج کے بانی ہیں۔
نڈوز 10 کو آج مارکیٹ میں لانچ ہو گیا
وقت اشاعت: Wednesday 29 July 2015 02:26 pm IST

سان فرانسسکو : (اے ایف پی ) انتظار کی گھڑیاں ختم ہوئیں مائیکروسافٹ نے اپنے نئے کمپیوٹرآپریٹنگ سسٹم ونڈوز کے نئے ورژن ونڈوز 10 کو آج مارکیٹ میں لانچ کر دیا ۔ طویل عرصے سے کمپیوٹر کی دنیا میں دبدبہ برقرار رکھنے والی کمپنی مائیکروسافٹ اس اپریٹنگ سسٹم ایسے وقت میں لائی ہے جب صارفین کی بدلتی دلچسپی اور ترجیحات کے چیلنج اس کے سامنے

0 تبصرہ کریں:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔