حالات حاضرہ،تجزیے، تبصرے اور انٹر ویوز پر مبنی تحاریر

اتوار، 28 ستمبر، 2014

جن پانچ غلطیوں کی وجہ سے مودی کی تقریر تنقید کا شکار ہو ئی

  


نئی دہلی:  وزیر اعظم نریندر مودی کے اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں تقریر کو لے کر بھارت میں کافی بیتابی تھی. اپنے نمایاں انداز خطابت کے لیے مشہور مودی اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں لڑکھڑاتے نظر آئے. 12 سال کے بعد اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی میں ہندی میں تقریر ہوئی، لیکن اس میں تلفظ اور بہت سی دوسری قسم کی غلطیاں سامنے آئیں.

ان پانچ غلطیوں کی وجہ سے  مودی کی تقریر تنقید کا شکار ہو ئی ۔


غلطی نمبر ایک
وزیر اعظم نریندر مودی تقریر کے آغاز میں ہی اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی کے صدر کا نام سیم كٹیسا (Sam Kutesa) کو سیم كریسا کہہ گئے ۔

غلطی نمبر دو
وزیر اعظم نریندر مودی نے جنرل اسمبلی میں تقریر کے دوران 69 ویں سیشن کا ذکر کیا تو انگریزی اور ہندی ملا کر بول گئے. انہوں نے 69 ویں سیشن کو 'سكسٹي نائنتھویں' سیشن کہہ کر جنرل اسمبلی سے خطاب کیا.

غلطی نمبر تین
مودی نے ملک کی آبادی کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ بھارت ون پوائنٹ ٹوئنٹی فائیو (1.25) بلین لوگوں کا ملک ہے. یعنی اعشاریہ کے بعد کے اعداد کو ایک ساتھ ہی پڑھ گئے. جبکہ یہ ون پوائنٹ ٹو فائیو (1.25) بولا جاتا ہے. اسے بولنے کے دوران مودی تھوڑا لڑکھڑاتے ہوئے بھی نظر آئے.

تقریر کا مکمل  ویڈیو یہاں دیکھیں 
 (بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی کا اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی سے خطاب )



غلطی نمبر چار
مودی کی تقریر کے دوران کئی الفاظ کے تلفظ میں غلطی کرتے ہوئے بھی نظر آئے. ہندی الفاظ پر کرتی کو انہوں نے دو بار 'پركرت' بولا. سمندر کو سمدر کہا اور  سمردھی  کو سمرددھي کہا. مودی سممان کو سنمان کہہ گئے.

غلطی نمبر پانچ
15 کے بجائے 35 منٹ تک بولتے رہے اقوام متحدہ کی جنرل اسمبلی سے خطاب کے لئے کسی قوم کے نمائندے کو 15 منٹ کا وقت دیا جاتا ہے، لیکن بھارتی وزیر اعظم نریندر مودی 35 منٹ تک تقریر کرتے رہے.

2 تبصرہ کریں:

iabhopal نے لکھا ہے کہ

میں نےبچپن میں ہندی پڑھی تھی لیکن زیادہ نہیں جانتا ۔جناب مودی صاحب کی پوری تقریرمیں نے سُنی تھی ۔ آپ کی بیان کردہ غلطیاں میں نے بھی محسوس کیں تھیں ۔
http://www.theajmals.com

NoorMohammed Hodekar نے لکھا ہے کہ

غلطی نمبر پانچ

کیا ہے کہ ۔ ۔ عادت سے مجبور ہیں ۔ ۔ بھائی
!!!

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔